تعمیرات تخصصی نوت بوک

آمار کشورهای بازدید کننده

free counters

خدمات فنی آنلاین

درباره ما
مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

تاریخچه (History) :

شرکت مهندسی فــرداد رایـانه اسپادانا به لطف و موهبت الهی و تلاش گروهی از مهندسان صنعت کامپیوتر ، فعالیت خود را از سال 1379 با هدف ارائه خدمات نوین و ایده های بدیع در صنعت فن آوری اطلاعات و انفورماتیک و با شعار " تخصص همراه با تجربه ، پشتوانه ماست --- پشتوانه ما ، در خدمت شماست " آغاز نموده و از سال 1381 به صورت رسمی اقدام به گسترش فعالیت های خود در زمینه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات ، کامپیوتر ، الکترونیک ، مخابرات ، سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه های کامپیوتری و آموزش نمود .

چشم انداز (Vision) :

این شرکت تا سال 1404 به اهداف زیر خواهد رسید :

- گسترش خدمات رسانی در سراسر کشور از طریق اعطای نمایندگی

- داشتن بیشترین سهم از بازار هدف ( مشتریان )

- انتقال فناوری های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از کشور کانادا به ایران

مأموریت (Mission) :

این شرکت با سابقه بیش از 15 سال فعالیت و تکیه بر تخصص و تجربه تیم کارشناسان فنی خود که علاوه بر مدارک رسمی آکادمیک از دانشگاه های معتبر ایران و خارج از کشور ، دارای گواهینامه های تخصصی بین المللی از سازمان CompTIA و شرکت های Microsoft , Cisco نیز می باشند و استفاده از آخرین دستاوردهای علم و تکنولوژی ، بعنوان یکی از پیشگامان عرصه فن آوری اطلاعات کشور ، آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات تخصصی سخت افزار ، بازیابی اطلاعات ، طراحی و پیاده سازی انواع شبکه های کامپیوتری ، امنیت اطلاعات ، طراحی انواع وب سایت و آموزش دوره های تخصصی بین المللی سخت افزار و شبکه می باشد .

استراتژی (Strategy) :

جلب و افزایش رضایت مشتریان از طریق تمایز در خدمات و ارائه دانش روز ، افزایش مستمر کیفیت و خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن و برقراری ارتباط مداوم با مشتریان با استفاده بهینه از ابزار های قدرتمند IT و استفاده از سیستم های مکانیزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، خدمات پس از فروش (CSS) و رضایت سنجی مشتریان (CSM)

ارزش های محوری (Core Values) :

این شرکت بر اصل مشتری مداری پایدار است و از این رو ، ارائه و پشتیبانی فنی نامحدود محصولات و خدمات به صورت منحصر به فرد مطابق با استانداردهای بین المللی ITIL Information Technology Infrastructure Library ) ) و ISO 20000 ( استاندارد سازمانی مدیریت خدمات IT ) را به مشتریان خود ارائه می دهد .